ekobieca.pl Zakupy online

Ostatnio dość często lubię kupować online. Nie powiem bo uwielbiam biegać po galeriach i drogeriach ale jednak siedzenie w domu z kawką w ręce to milszy dla mnie sposób na zakupy 🙂 Kosmetyki jak wiadomo to co co kocham, w niedzielę złożyłam zamówienie w drogerii ekobieca.pl, w poniedziałek przesyłka została nadana, a już dziś cieszę się z nowej dostawy 🙂

Uwielbiam tą drogerię ponieważ ceny są naprawdę rewelacyjne przykład

męski żel pod prysznic adidas cena za 250ml w sklepie to około 9,99zł a w ekobieca.pl – 6,87zł

zestaw Tutti Frutti cena sklepowa około 37zł ja zapłaciłam 26,67 zł 🙂

czyż nie oszczędnie?

zamówienia składam raz na jakiś czas, czekam aż w łazience zauważę duże braki kosmetyków takich jak szampon, żele pod prysznic dla męża, płyn do kąpieli, baza silikonowa pod makijaż i pokusiłam się na kuracje antycellulitową.  Do zamówienia dodatkowo otrzymałam słoiczek z prawdziwym masłem shea. Mam duże pole do popisu teraz z testowaniem, więc będę starała się częściej zamieszczać posty ponieważ mam o czym pisać, no ale muszę pochwalić się że w końcu udało mi się znaleźć pracę na etat więc czasu będę miała mniej ale napewno nie zapomnę umieścić ciekawego wpisu.

Obrazek

Obrazek

Skomentuj

