GARNIER Intensywna Pielęgnacja – TEST

ODKRYCIE ROKU ! ! !

Mam strasznie wysuszoną skórę, niestety sucha, mało sprężysta i niekiedy po kąpieli nawet chropowata. Używałam różnych balsamów do ciała, ale szczerze nie lubię ich bo trzeba się dobrze nasmarować i czekać, i czekać aż się wchłoną. Denerwował mnie czas wchłaniania się i nie zawsze poprawiały wygląd skóry, ale … teraz mam moje odkrycie roku które nie oddam nikomu !!

Garnier Intensywna Pielęgnacja – regenerujący balsam lipidowy o skoncentrowanej formule z gliceryną i masłem karite. Balsam rewelacyjny używam go dopiero od kilku dnia ale efekty są natychmiastowe. Po pierwszym nałożeniu zachwycił mnie zapach i konsystencja – gęsta i bardzo wydajna, a balsam rozsmarowuje się w mgnieniu oka, a wchłania w sekundzie. Po nałożeniu tego balsamu można odrazu nałożyć spodnie czy wskoczyć pod kołdrę tak jak ja to robię. Jest naprawdę niesamowity, skóra jest nawilżona, mięciutka, gładka wygląda super! Nie mogę się go nachwalić, jestem nim zachwycona a najbardziej działają na mnie firmy które nie kłamią i nie kuszą obiecankami a naprawdę działają cuda !

Obrazek

Obrazek

Obrazek

2 Comments Add yours

  1. Gosia D. pisze:

    Założę się że jest fantastyczny! Z tej serii Garnier mam krem do rąk i krem do stóp – są rewelacyjne!

    1. asiamonka pisze:

      oj jest rewelacyjny, albo nawet i lepiej niż rewelacja! to arcydzieło stworzone dla skóry !

Skomentuj

