YOSKINE peeling enzymatyczny – TEST

Dzisiaj patrząc w lustro zauważyłam może a nie pierwsze ale już widoczne przynajmniej dla mnie zmarszczki. Nie ukrywam że trochę się przeraziłam w końcu lata uciekają i nie jesteśmy młodsi. Wyszukałam w swojej skarbnicy urody zapomniany przez mnie wygrany przeciwzmarszczkowy peeling enzymatyczny marki YOSKINE od DAX Cosmetics.

Już po kąpieli więc postanowiłam zacząć terapie przeciwzmarszczkową właśnie tym kosmetykiem. Eleganckie opakowanie, tubka 75ml. Peeling dla skóry suchej wrażliwej i naczynkowej. Ja akurat mam skórę suchą więc tym bardziej chętnie sprawdzę jak się spisuje. Zapach piękny, delikatny i taki świeży. Konsystencja kremu, po nałożeniu odrazu czuć nawilżenie. Skóra jest gładka, miękka, naprężona i nawilżona. Peeling nakładamy na twarz szyję i dekolt, na noc zmywamy rano, i stosujemy 2-3 razy w tygodniu. No małe wyzwane przede mną ale czego się nie robi dla pięknego wyglądu. Jak na pierwsze nałożenie jestem zachwycona, sprawdzimy rano czy jestem już piękniejsza i młodsza 🙂

Obrazek

Obrazek

 

Skomentuj

