II Wiosenny Plebiscyt na najlepsze naturalne kosmetyki

Jak jak wszyscy zauważyli uwielbiam kosmetyki, i jestem wierną fanką nowości, a kosmetyki naturalne są jedne z tych które warto wypróbować. Niestety nie każdego miałam okazje użyć, zobaczyć czy powąchać ale to kwestia czasu aż tylko wpadną w moje ręce 🙂 Buszując po stronach i czytając blogi natrafiłam na fajną rzecz powiązaną z konkursem. II Wiosenny Plebiscyt na najlepsze naturalne kosmetyki. Lilia-naturalna ( lilianaturalna.com ) na swoim blogu opublikowała post wraz z formularzem do oddawania głosów na to co Was zachwyciło i co warte jest polecenia raz nagrodzenia. Ja już wybrałam swoje typy a Ty?

Zapraszam do zabawy razem z Lilia Naturalna 🙂

Obrazek

http://www.lilinaturalna.com/2014/04/ii-wiosenny-lili-plebiscyt-na-najlepsze.html

 

 

Skomentuj

