Perfect Nail

Byłam dzisiaj na ciuchach i znalazłam fantastyczne rozwiązanie dla moich lakierów do paznokci. Wiecznie lakiery plątały mi się po kosmetyczkach, szufladach, łazience, pokoju wszędzie i kiedy potrzebowałam odpowiedniego koloru nigdy nie mogłam go znaleźć na czas 🙂 miałam tysiące pojemniczków i pudełeczek na nie ale nigdy nie były odpowiednie, a tu dziś wpadła mi w ręce idealna kosmetyczna, o idealnych wymiarach i fakturze. Jest przeźroczysta więc wszystko widzę, wszystko się mieści 🙂 Perfect !

Obrazek

Obrazek

Jest super ! nie zastanawiałam się nigdy nad kosmetyczkami na lakiery ale teraz wiem że tego mi trzeba było 🙂 a udało mi się ją wyhaczyć za 1 zł 😀 czyż nie wspaniale?

2 Comments Add yours

  1. zaciszekuchni pisze:

    Tak się przyglądam, który lakier by mi się przydał hm…

    1. asiamonka pisze:

      przyjedziesz to pomyślimy 🙂

Skomentuj

