EVELINE Slim extreme 3D TEST

Jak wiosna to i coś na temat Fit 🙂 Jakiś czas temu odkryłam super peeling do ciała pod prysznic Eveline Slim extreme 3D. To nie jest mój pierwszy kosmetyk z serii Slim Extreme, każdy jeden sobie chwalę ale ten wyjątkowo, i dodatkowo załapałam się na promocyjne opakowanie 50ml Gratis 🙂

Eveline Cosmetics produkuje rewelacyjne kosmetyki do ciała, szczególnie wyszczuplające, ujędrniające i antycellulitowe. Często używałam balsamów termoaktywnych które czułam że działają, i rzeczywiście ujędrniały i wygładzały skórę. Teraz czas na scrub peeling-masaż pod prysznic Antycellulitowy. Duże opakowanie 250ml, żel dosyć gęsty więc i wydajny, a ziarenka delikatne ale jednak wyczuwalne, dzięki czemu przy „skrobaniu” pod prysznicem czuć że działa. Bardzo delikatny, choć odczuwalny przy masażu peeling, niesamowity przyjemny zapach jakby ziół. Jest rewelacyjny, idealny do zastosowania szczególnie po ćwiczenia, bądź aktywności fizycznej, i  w połączeniu z serum Slim Extreme 3D bądź innym specyfikiem wygrzewającym lub chłodzącym. Jak dla mnie ale widzę i nie tylko dla mnie numer 1. Taka też informacja widnieje na opakowaniu „Numer 1 w Polsce” a więc kobietki Polecam serdecznie, niedługo lato zaczynamy walkę z cellulitem 🙂

Obrazek

Obrazek

Produkty serii Slim Extreme 3D kupuję na ekobieca.pl

2 Comments Add yours

  1. zaciszekuchni pisze:

    Jak zaczynamy to zaczynamy, ja spróbuję nowości z Avon z serii Solutions – Cellu break 5D, zobaczymy jakie będą efekty.

    1. asiamonka pisze:

      5D robi wrażenie 😀

Skomentuj

