Jak ja lubię poniedziałki :)

Dzisiejszy dzień bardzo miło się rozpoczął mimo brakującej mi godziny snu przez przestawianie zegarków. Niestety nie mogłam się dobudzić długi czas! to straszne że ucieka nam ta jedna ale jak ważna godzina snu 😦 no ale na szczęście listonosz poprawił mi humor przynosząc niespodziewany zupełnie list od jednej z Vintedzianek 🙂 Bardzo ale to bardzo dziękuje za miły liścik i prezent, zaskoczona byłam bo się kompletnie nie spodziewałam, dostałam prezent za udaną wymianę, co podwójnie mnie uradowało 🙂

w paczuszce znalazłam kilka słodkości i super żel pod prysznic marki DOVE zamach piękny wanilia z masłem shea, napewno dzisiaj go wypróbuje !

Raz jeszcze dziękuje Madziu 🙂

Obrazek

i jeszcze jedna szczęśliwa wiadomość 🙂

Witaj Joanno,

Z przyjemnością informujemy, że to właśnie Ty zdobyłaś III nagrodę
w 
konkursie "Powitanie Wiosny: ShinyBox, Anatomicals ­i Stylowe
Buty”! 
Gratulujemy wygranej i prosimy o potwierdzenie danych teleadresowych 
potrzebnych do nadania przesyłki z Twoją nagrodą!

Twoja nagroda to: Zestaw kosmetyczny do kąpieli marki Anatomicals!

Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ShinyBox
Obrazek

i jak tu nie lubić poniedziałków, tydzień rozpoczął się naprawdę miło, a i jeszcze dzisiaj byłam na rozmowie o prace, może w końcu się uda i zasiądę na rower 😀 bo przecież po to go kupiłam, jak narazie tyle uciekam na zajęcia w tym tygodniu chyba będziemy robić palmy wielkanocne 😀

Skomentuj

