Mam GO :)

Jak wyczytaliście wcześniej jestem w potrzebie dwóch kółek, niestety ten mój wymarzony, wypatrzony nie do końca był taki idealny. Brakowało w nim przerzutek co niestety na moich górzystych terenach jest bardzo potrzebne. A więc znalazłam inny, typowo górski ma wszystko to co mieć powinien no i kolorystycznie również trafił w mój gust. Ceny rowerów są dość wysokie ale stwierdziłam że nie potrzebuje żadnego wyczynowca więc zwykły standardowy niezbyt skomplikowany mi wystarczy by dojechać z punktu A do punktu B, czyli z pracy do domu, no i na krótką wycieczkę.

a oto on

Obrazek

Obrazek

Skomentuj

