Jestem sławna :)

Od całkiem niedawna staję się osobą publiczną 🙂 Haha żartuje, daleko mi do zostania celebrytką, z reguły jestem osobą skrytą i nieśmiałą, jednak zaskakuje samą siebie. Najpierw wystąpienie i krótki wywiad w telewizji, a teraz zdjęcie w gazetce, żaden tam dziennik czy magazyn tematyczny, poprostu gazetka reklamowa marki Deichmann i to ostatnia strona.

Całkiem zapomniałam o tym że moje zdjęcie ma się znaleźć w marcowym numerze w ramach wygranego konkursu, ale mąż nie zapomniał no i jest. Córka dumna że Mama Asia w gazecie, ja nie do końca, jakoś nie lubię i nie potrafię z zachwytem na siebie patrzeć, no ale jakaś tam pamiątka jest 🙂

W butach Daichmann do ołtarza 😀

Obrazek

Obrazek

One Comment Add yours

Skomentuj

