Aktywna niedziele

W ramach walki z nudą dzisiaj z mężem wybrałam się w końcu na siłownię Com Com Zone w Tarnowie. Chciałam wykorzystać sponsorowane wejściówki które dostałam w ramach spotkania Vinted, za które raz jeszcze dziękuję. Ostatni raz tym klubie fitness byłam 2 lata temu, a dziś się pogubiła. Klub został bardzo rozbudowany, siłownia została podzielona na strefę damką i męską. Ja oczywiście w pierwszej strefie korzystałam z rowerka, bieżni oraz orbitreka, a Rafał poszedł na ćwiczenia na rozbudowę mięśni. Godzinka minęła bardzo szybko, miłym zaskoczeniem była sauna w szatni z której niestety dziś nie skorzystałam ale zapewne przy następnej wizycie nie odpuszczę 🙂 Dzisiejsza wizyta w Com Com Zone udana, jestem bardzo zadowolona, sprzęt profesjonalny, wizualnie wszystko w jak najlepszym porządku, klub bardzo zadbany, obsługa przesympatyczna. Kolejna niedziela znów w formie a więc do zobaczenia w Com Com Zone.

Obrazek

Skomentuj

