ZIAJA maska dotleniająca TEST

Dzisiaj wzięłam się za testowanie maseczki którą otrzymałam w paczce od naturalna.eu. Maska firmy ZIAJA – dotleniająca z glinką czerwoną, do każdego rodzaju cery. Maskę nakładany na oczyszczoną skórę i pozostawiamy na 10-15 minut, po czym zmywamy. Maseczka o kremowej konsystencji, ładnie rozprowadza się na buzi, przyjemnie pachnie, bardzo delikatnie, i ma wesołe zabarwienie sosu pomidorowego 🙂 Maska dotleniająca więc myślę że zadziałała w głąb skóry bo widocznych efektów nie zauważyłam. Niestety po zmyciu musiałam wymyć całą łazienkę, ponieważ przy zmywaniu zabrudziłam płytki i umywalkę na rudawo. Maseczka w saszetce na jeden raz cena około 1,40zł. Jak dla mnie nie jest jakaś rewelacyjna, inne bardziej przypadły mi do gustu, nie ma żadnego wow po zastosowaniu więc wiem że stosować już więcej jej nie będę. Aby wrócić do kosmetyku muszę na własne oczy zobaczyć że działa cuda

🙂

Obrazek

Obrazek

Obrazek

 

Skomentuj

