MARION peeling winogronowy TEST

Taki piękny poranek, słońce wita do mojego okna więc dziś nie miałam problemów z wstaniem z łóżka 🙂 Szybko skoczyłam na równe nogi, ubrałam, siebie i córkę i stawiam kolejne kroki by w pierwsze dni wiosny wejść piękna, świeża i pachnąca. Na śniadanie dla skóry zaserwowałam sobie kremowy peeling do twarzy z ziarenkami winogron firmy MARION. Saszetka 10 ml, do zastosowania na 2 razy, przeznaczony do skóry normalnej i suchej. Peeling nakładamy na czystą zwilżoną wodą skórę i masujemy. Po otworzeniu saszetki piękny winogronowy zapach, jednak po nałożeniu na skórę i masowaniu zapach trochę drażliwy jakby błotny. Grube ziarenka w połączeniu kremu jednak jak dla mojej skóry zbyt ostre, no ale efekt końcowy super. Skóra gładka i promienista a przecież tego oczekujemy. Moja ocena to 4/5 niestety nie dla każdego rodzaju skóry się nadaje. Ja mam delikatną i wrażliwą co zbyt grube ziarenka w peelingu szorują a nie delikatnie masują, no ale z efektu jestem zadowolona. Cena 1-1,5zł, ja jednak dostałam go w ramach testów dla drogerii https://naturalna.eu/

Obrazek

Obrazek

 

Skomentuj

