MARION żel peelingujący Kokos – TEST

Ja już spod prysznica wyskoczyłam i musiałam Wam w końcu opisać to cudeńko! Żel pod prysznic peelingujący z mleczkiem kokosowym, normalnie do zjedzenia. Uwielbiam kokos sam w sobie jego zapach jest powalający a ten żel do schrupania. Delikatny żel i grube ziarenka idealnie masują i regenerują skórę, pozostawiając na niej przyjemny egzotyczny zapach. Kosmetyk ten znalazł się w mojej łazience w ramach testowania produktów drogerii naturalna.eu i cieszę się że wpadł z moje ręce. Nie mogę powiedzieć o nim niczego złego, bo ma to co mieć powinno, peelinguje doskonale, pachnie pięknie, nie wysusza skóry, jest dość gęsty i wydajny. Jedynym minusem jest pojemność, niestety jest malutki jak na żel pod prysznic ma zaledwie 100ml a cena jak patrzyłam po drogeriach około 4zł więc chyba warto się skusić 🙂

Obrazek

Obrazek

 

One Comment Add yours

  1. Gosia D. pisze:

    też go mam, tak jak piszesz -minusem jest mała pojemność, ja swój dostałam wręcz wyglądający na używany 😛 aż się zastanawiałam czy rzeczywiście tak jest czy po prostu tak oszczędnie go pakują. Generalnie spełnia swoje zadanie i wart jest polecenia.

Skomentuj

