Verona – Test

Dzisiaj wzięłam pod lupę peeling oraz maseczkę do twarzy z paczuszki podarowanej Vintedziankom marki VERONA. Peeling i maseczka OLIVE Velvet touch of nature. Produkty w saszetkach po 10ml. Na pierwszy ogień poszedł peeling, i tu pierwszy plus zapach! mmm… rewelacyjny orzeźwiający i delikatny, konsystencja pianki z grubymi ziarenkami. Uwielbiam peelingi gruboziarniste, wiem że działają i czuć jak oczyszczają skórę, do tego masują skórę twarzy. Dodatkowym atutem peelingi jak i tej maski jest to że jest dość wydajny jak na saszetkę. Z jednej torebeczki skorzystałam ja i moja siostra, i jednogłośnie stwierdzamy że peeling jest rewelacyjny. Po zmyciu skóra jest delikatna i widocznie odprężona i wypoczęta, na pierwszy rzut oka widać jak rozświetlona staje się buźka i jaka delikatna.

Na deser zostawiłyśmy maskę, którą również się podzieliłyśmy. Maseczka delikatna zawiera kolagen co sprawia jest jest niesamowicie przyjemna w dotyku, na twarzy rozchodzi się jak masełko, przepięknie pachnie. Maseczkę rozprowadza się na twarzy i czeka do wchłonięcia, po czym po chwili skóra jest miękka, delikatna, świeża wygląda na zdrowszą, i co najważniejsze producent w opisie się nie pomylił. „Maska redukuje i spłyca istniejące zmarszczki” Tak to prawda, zawartość kolagenu w maseczce wygładza skórę i staję się wyraźnie młodsza, ja i moja siostra już dziś wiemy że napewno skorzystamy z tych kosmetyków w przyszłości tylko gdzie ich szukać?

Jestem bardzo zadowolona z paczuszki jaką dostałyśmy, kosmetyki VERONA są rewelacyjne, delikatne, nie podrażniają, mają delikatny odprężający zapach, i notki jakie producent piszę na opakowaniu są prawdziwe i nie przerysowane. Cieszę się że miałam okazje wypróbować tych kosmetyków i wiem że będę ich szukać i korzystać dalej, i jeszcze jedno kosmetyk został nagrodzony statuetką Qltowy Kosmetyk i jak widać nie tylko ja się nimi zachwycam.

Obrazek

Kolejnym testowanym kosmetykiem również otrzymanym w paczce jest mleczko do demakijażu INGRID też od VERONA. MAKEUP REMOVER Expert Cleaner – HD innovation, nie muszę się chyba wiele rozpisywać szczególnie że ten kosmetyk też dostała nagrodę – ODKRYCIE 2013roku.

REWELACJA takie drugie imie nosi marka VERONA. Kosmetyki stosunkowo nie drogie ale niesamowite. Z reguły używałam toników dwufazowych do demiakijażu ale teraz się przestawiam na mleczko, ale tylko to mleczko. Przyjemny zapach, lekka konsystencja, idealnie zmywa i pozostawia skórę nawilżoną. Zastanawiałam się jak to i dlaczego po zmyciu makijażu skóra jest delikatna i tak nawilżona jakbym nałożyła krem? a tak to! wyczytałam na opakowaniu i znalazłam, to wszystko dzięki olejowi arganowemu oraz zawartości kwasu hialuronowego. No i co ? nie rewelacja? Mleczko bardzo wydajne, i w dużym opakowaniu 200ml jak szukałam po stronach cena za takie opakowanie to około 12zł, moim zdaniem bardzo się płaca.

Obrazek

Obrazek

kosmetyki dostępne na stronie http://www.mikase.pl/kat-27,Verona-Laboratories.html

One Comment Add yours

  1. ELa pisze:

    Zgadzam się w zupełności z tą opinią! Maseczki są fantastyczne! Pozostawiają skórę nawilżoną,gładką i delikatną oraz rozświetloną niczym satyna. Chętnie sięgnę kolejny raz po taki luksus jakim jest maseczka i peeling oliwkowy z Verona. Polecam-super!

Skomentuj

