Miły poranek

Już myślałam że listonosz o mnie zapomniał czekała, czekałam i w końcu się doczekałam 🙂

Dostałam dzisiaj aż 3 przesyłki

1. wyczekiwana chyba najbardziej od Zymetria portal na którym wypełniam ankiety, biorę udział w dyskusjach na temat produktów i nowości wchodzących na rynek. W ramach poświęconego im czasu otrzymałam kartę upominkową do Empiku o wartości 50zł ! Jutro zaszaleję 🙂

Obrazek

2. Przesyłka numer 2 od ROKKO wzięłam udział w konkursie, jednak nie wygrałam ale w ramach uczestnictwa dostałam miły upominek – torba eko Keep Claim And Odpal Owoc 🙂 wesoła i napewno będę z niej korzystać a do tego stos naklejek które córka odrazu przechwyciła dla siebie.

Obrazek

3. No i na koniec miła wymiana na portalu Vinted.pl za bluzeczkę mam nowy antycellulitowy krem i cudowne mydełka w kształcie serduszek.

Obrazek

Dzień rozpoczął się fantastycznie, po przebudzeniu ciepła kawka od męża do łóżka, piękne wiosenne słoneczko na zewnątrz, super paczuszki na dzień dobry no i o 17:30 I spotkanie Vintdzianek w Tarnowie ! Dużo mam dziś na głowie związane z tym spotkaniem dlatego teraz znikam przygotowywać paczuszki dla dziewczyn, drukować bannery itp itd nie ukrywam że się trochę stresuję ale mam nadzieje że wszystko będzie jak być powinno.

2 Comments Add yours

  1. Gosia D. pisze:

    Ja też czekam na swoją kartę do empiku, choć moja o niższej wartości. Fajnie tak dostawać takie upominki 🙂

    1. asiamonka pisze:

      to zaszalejemy razem 😀

Skomentuj

