Test – mydełko natrualne

Wczoraj wzięłam się za testowanie mydełka które otrzymałam kilka dni temu do wypróbowania od naturalna.eu. Mydełko w 100% naturalne, zapach lawendowy, kostka.

A więc wskoczyłam do wanny, wymyłam ręce, twarz, całe ciało. Mydełko ładnie się pieni, mocno pachnie, wtopiony jest w niego susz który przy myciu ciała delikatnie masuje/peelinguje, nie mięknie tak bardzo pod wpływem dużej ilości nawodnienia. Z kąpieli jestem zadowolona, ciało wymyte, pachnące – na skórze po wysuszeniu można wyczuć zapach lawendy, skóra nie jest wysuszona co w moim przypadku bywało częste przy użyciu innych mydeł. Wszystko byłoby jak najbardziej na plus jednak po wyjściu z wanny zauważyłam że jednak kolor chyba nie jest w 100% naturalny, ponieważ bardzo odbarwia. Na wannie zrobiły mi się brunatne (w kolorze mydła) zacieki, łatwe do zmycia ale jednak, no i druga sprawa wtopione zioła w mydło szybko jednak wychodzą i po spuszczeniu wody z wanny na dnie pozostały czarne resztki. No ale oceniając ogół jestem zadowolona, jednak plusy przeważają, pyzatym wszystkim mydełko ładnie opakowane i jak dla mnie idealny pomysł na prezent pachnący i naturalny 🙂

Obrazek

Obrazek

A dzisiaj dostałam moje zamówienie które złożyłam właśnie w firmie JM Spa & Wellness, mają mnóstwo ciekawych promocji, za 10zł już z wysyłką zamówiłam żel pod prysznic Adidas i peeling do ciała z kokosem, a w ramach gratisu mnóstwo próbek i oczywiście karty rabatowe.Tak właśnie przeglądałam dzisiaj tę drogerię i chyba będzie moim głównym dostawcą kosmetyków dla mnie jak i upominków, szczególnie że karty rabatowe działają od 60zł przesyłka gratis i rabat -30zł !

REWELACJA

Polecam serdecznie drogerie internetową naturalna.eu, niskie ceny, ciekawe promocje i duży wybór kosmetyków.

Obrazek

a na koniec z racji tego że dziś mamy poniedziałek i wróciłam właśnie z zajęć oto moje dzisiejsze dzieło 🙂

niezapominajki

Obrazek

Obrazek

 

One Comment Add yours

  1. Gosia D. pisze:

    zazdroszczę Wam tych zajęć! sama chętnie bym na takie chodziła i robiła takie cudeńka. Te bukieciki są nieziemskie

Skomentuj

