Małe podsumowanie ostatniego tygodnia

Ostatnio zaniedbałam trochę bloga, nie miałam czasu ani sił pisać. Od poniedziałku do piątku praktycznie leżałam plackiem i walczyłam z grypą, no ale w piątek wieczór już musiałam stanąć na nogi i wspierać męża przy jego pierwszym koncercie.

Płyta jest, teraz koncert – super sprawa cieszę się że zaczął spełniać marzenia i rozwijać pasje. Zagrał on gościnnie razem z swoimi znajomymi. Koncert odbył się w Nowym Sączu w klubie Mango.

Ogólnie jesteśmy zadowoleni trema nie zjadła, publiczność dopisała, tylko mandat nie potrzebny 😛

Obrazek

A wczoraj Dzień Kobiet. Mąż dziś również mnie zaskoczył. najpierw dostałam piękny i pachnący bukiet wiosennych kwiatów.

Obrazek

a wieczorem znów zabrał mnie do teatru.

Fantastyczna komedia „Czego nie widać” super obsada i kupa śmiechu. Rewelacyjnie się bawiłam, i każdemu tą sztukę polecam, bo dawno się tak nie uśmiałam. Przestawienia pokazuje to czego nie widać w teatrze, to co widzimy to tylko gra, a co się dzieje za kulisami zwala z nóg 🙂 Polecam i zachęcam do obejrzenia.

Obrazek

A co do prezentów na dzień kobiet to i od córeczki dostałam piękną niespodziankę, piękny kwiatuszek z cukiereczkiem w środku mniam, pyszny prezencik.

Obrazek

aaa… i na koniec bym zapomniałam

Spotkanie Vinted !!

już lokal zarezerwowany, paczki spakowane, lista uczestniczek powoli zamykana no i widzimy się w Włóczykiju w Tarnowie przy wielkich schodach 14 marca o godzinie 17:30

Obrazek

One Comment Add yours

  1. Gosia D. pisze:

    Gratuluję męża! Podziwiam osobiście odwagę, determinację i teksty – bardzo osobiste i szczere.

Skomentuj

