Naturalna.eu

Dzisiaj po południu otrzymałam przesyłkę, zdziwiłam się jednak bo niczego się nie spodziewałam a tu jednak zapomniana prze zemnie paczka 🙂 

Przesyłka od drogerii naturalnej Naturalna.eu. Przyłączyłam się do testowania nowości w drogerii i stąd oto taka niespodzianka. Do przetestowania dostałam mydełko naturalne o zapachu lawendy, jednorazową maskę dotleniającą marki Ziaja z czerwoną glinką, oraz kremowy peeling do twarzy również mała saszetka do cery suchej z ziarenkami winogron. Dodatkowo dostałam 3 karty rabatowe po 30zł, oraz kartę kartę debetową na zakupy internetowe w drogerii naturalna.eu z odroczoną płatnością (przedpłata kredytowa 100zł) ciekawa propozycja, aczkolwiek póki co muszę przeglądnąć całą ich ofertę oraz wypróbować to co dostałam i zobaczyć czy warto 🙂

Obrazek

A na zakończenie muszę pochwalić się dzisiejszym moim dziełem, robionym własnoręcznie wspólnie z mamą 🙂 Wiosenne krokusiki, prawda że wyglądają bardzo naturalnie? Zajęcia na które uczęszczamy „Zrób to sam” odkrywają nie znany dotąd talent hehe 😀

Obrazek

Obrazek

 

2 Comments Add yours

  1. Ela pisze:

    Płytka super! Słuchałam. A kwiatuszki muszę się nauczyć robić.

  2. Gosia D. pisze:

    Też testuję te kosmetyki – są rewelacyjne!

Skomentuj

