Witam po przerwie

Od kilku dni byłam nie obecna na blogu, jak i w sumie w życiu. Miałam zakręcony tydzień, dość ciężki dla domowników no i dla mnie, no ale na szczęście już wszystko w miarę się poukładało no ale jeszcze długa droga do normalności. W ramach lepszego nastroju świętowałam w doborowym towarzystwie 🙂

Obrazek

Zaniedbałam zajęcia hand made, i aerobic, i dom i wszystko. Teraz od nowa stajemy na nogi i idziemy na przód. Spotkanie Vinted też na chwilę stanęło w miejscu ale ruszamy dalej 🙂 Powoli pakuję paczki dla uczestniczek, szukam nadal sponsorów którzy chcieliby nas wspomóc w spotkaniu, szukamy lokalu i ustalamy konkretną datę. Z tego co się orientuję na spotkaniu odwiedzi nas telewizja Tarnowska.tv więc trzeba wszystko dopiąć na ostatni guzik.

A co poza spotkaniem …

Skorzystałam z promocji jaką dostałam od Empik.Foto, odbitki zdjęć za 0,35gr także wywołałam zdjęcia córki i swoje a sporo się ich nazbierało, trzeba uzupełnić albumy oraz wymienić stare fotografie z ramek na świeższe 🙂 Dzisiaj dostałam maila że mogę iść odebrać fotki, także podjadę do galerii i od razu skorzystam z innych zniżek jakie dostałam 🙂

Obrazek

Skomentuj

