Kolejne podziękowania

Dzisiaj kolejny przed spotkaniowy post 🙂 Chciałam najmocniej i jak tylko się da podziękować firmie VERONA za tak miłą i wielką niespodziankę. VERONA została patronem i sponsorem naszego spotkania Vintedzianek. Wiedziałam że dostaniemy wsparcie w formie próbek i kosmetyku, ale nie spodziewałam się tak wielkiego zaangażowania, za co raz jeszcze bardzo dziękuję. Dzisiaj rano odwiedził mnie kurier z wielką paczką wypełnioną po brzegi i…

nie zdradzę w tej chwili co się w niej dokładnie znajdowało, wszystko opiszę chwilę przed oraz po spotkaniu, a więc warto poczekać, a moje Vintedzianki – cierpliwości.

Obrazek

http://www.vpp.pl/

Obrazek

Obrazek

 

 

Skomentuj

