Walentynkowo wiosenny post

Wiosny ciąg dalszy, co niesamowicie mnie cieszy. Słońce, kwiaty, ptaki … no i wczorajsze walentynki. Nie obchodzimy z mężem tego święta jednak zaskoczył mnie swoim romantyzmem od samego rana. Na dzień dobry do odsłuchania dostałam piosenkę napisaną specjalnie dla mnie, a po chwili przepyszny czekoladowo-miłosny torcik. Przepyszny brownie który musiał zostać zjedzony na śniadanie 🙂 Symbolicznie od mamy dostaliśmy też czekoladki ale to nie umywało się do torcika.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Po takim śniadanku wzięłam się za porządki bo mąż oznajmił że porywa mnie popołudniu gdzieś ale gdzie to nie miałam pojęcia ale uprzedził że mam się ubrać na elegancko. Stawiałam na kolacje jednak nie spodziewałam się że spełni jedno z moich noworocznych postanowień i zabierze mnie do teatru. Sztuka pt: „W pokoju obok” komedia lekko erotyczna 🙂 bardzo fajne przedstawienie, polecam każdemu.

Obrazek

Obrazek

a na koniec wiosny ciąg dalszy, już nie mogę doczekać się lata mmm…

Obrazek

Obrazek

Skomentuj

