Coś dla najmłodszych

Moja córka skończy 4 lata w czerwcu, no i jak to każda dziewczyna też ma swoje kosmetyki. Dziś przy jej kąpieli wpadłam na pomysł aby zrobić post o dziecięcych kosmetykach do kąpieli jakie używamy.

Każdy dzieciak ma swoich ulubionych bohaterów, moja córka miała chwile szał na Monster High więc miała marzenie mieć płyn do kąpieli z postaciami z bajki. Na szczęście Biedronka wprowadziła taką serie więc spełniłam jej marzenia. Płyn do kąpieli o zapachu gumy balonowej za 14,99zł. Córa wniebowzięta no i ja również widząc jej radość. Żel jest w super opakowaniu i do tego ma idealny dozownik – pompkę dzięki której nie ma możliwości wlania zbyt dużej ilości płynu.

Kolejnym ważnym dla nas produktem jest szampon do włosów z Sorayi, szampon 2w1 gdzie pełni jeszcze funkcje żelu do mycia. Ma bardzo delikatny zapach, i kremową konsystencje, i przyznam się szczerze że i ja czasem z niego korzystam, ponieważ ma w sobie wyciąg z owsa co sprawia że włosy są bardzo delikatne, koszt takiej przyjemności to około 9zł za 500ml 🙂

Następnym sprzymierzeńcem w wannie jest farbka do kąpieli. Ma jagodowy zapach, niebieski kolor i super nadaje się do zabawy i mycia. Farbka z Avon-u  bardzo wydajna, jest gęsta służy mi już od grudnia, a koszt jej to 6,99zł po promocyjnej cenie. A na koniec jeszcze prywatna gąbeczka Oliwki w kształcie truskawki, którą dostała od Babci.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Skomentuj

