Wiosna… ach to Ty

Obrazek

Obrazek

U mnie już wiosna, słońce świeci, w ogródku pierwsze kwiatki wychodzą na wierzch, no i w sercu radość. A że wiosna to i więcej się chce, no to jak tak to szybko szarlotka 🙂 szybko bo w 20 minut już gotowa, a potrzebujemy do niej:

* ciasto francuskie

* słoik smażonych jabłek ( co roku mama hurtowo smaży więc słoiki mam w zapasie 🙂

* odrobina cukru i cynamonu

no i 15/20 minut w piekarniku

pyszności idealne na małe co nie co 🙂

Obrazek

no i na koniec zadbamy o paznokcie.

Dużo czytałam i słyszałam na temat odżywki do paznokci Eveline Total Action 8in1. Opinie nie pochlebne, ale jak wiadomo wszystko w nadmiarze szkodzi. Ja tą odżywkę stosuje już bardzo długo, bo przeszło 4 lata, i jestem z niej niesamowicie zadowolona, i nie zrezygnuje z niej tak łatwo. Mam bardzo kruche i łamliwe paznokcie, ale dzięki tej odżywce stają się twarde i nie rozdwajają się, a do tego pięknie połyskują. Stosuje ją tak 2 razy w tygodniu następnie odstawiam na parę dni właśnie żeby nie przedobrzyć. Odżywka działa jak antybiotyk którego nie można stosować bez przerwy, i właśnie przez to pojawiają się antyreklamy, gdzie pod paznokciem pojawiają się pęcherzyki powietrza i grzybnia. Ja do tego nie dopuszczam dlatego produkt jak dla mnie idealny.

Obrazek

Obrazek

Skomentuj

