co u mnie nowego?

Chwilkę mnie nie był,nie miałam głowy do pisania, przyjechała siostra, pozapisywałam się na zajęcia dodatkowe żeby w końcu wyjść z domu no i próbuję zorganizować spotkanie blogerek/Vintedzianek w naszym mieście.

Wyciągnęłam przyjaciółkę i nareszcie chodzę na fitness wtorki i czwartki między 18 a 19 mam zarezerwowane na ćwiczeniami. Pierwsze zajęcia za mną, spaliłam mięśnie pośladków, zakwasy mam ale czuję że żyję, dzisiaj o 18 kolejne spotkanie 🙂 W poniedziałki będę uczęszczać na zajęcia artystyczne-manualne tematyka „Zrób to sam” co to będzie dowiem się za kilka dni.

W wolnych zajmuje się organizacją spotkania w centrum Tarnowa naszych Vintedzianek i blogerek z okolicy. Super sprawa spotkać się i zapoznać, porozmawiać i wymienić się poglądami, nowinkami i spostrzeżeniami na różne tematy. Spotkanie organizuję wspólnie z siostrą, wstępnie planujemy spotkać się z naszą grupą na początku marca, na tą chwilę szukamy patronów i sponsorów którzy będą czuwać i umilać upominkami nasze spotkanie.Na razie nic nie zapeszam będzie co ma być, i na pewno o tym napiszę 🙂

a na razie żegnam się z Wami i życzę miłego wieczoru oraz pomocnika przy odśnieżaniu, choć zima chyba daje za wygraną, no ale przy takim kaloryferze śnieg szybko topnieje 😀

Obrazek

One Comment Add yours

  1. Gosia pisze:

    jakby był śnieg i ja miałabym dom do odśnieżenia to tego Pana bym zamówiła do siebie….

Skomentuj

