Czyżby to już wiosna?

Czy to już wiosna nadchodzi? Od kilku dni mamy fantastyczną pogodę, słoneczko świeci, śniegu coraz mniej, w powietrzu zapach wiosny, no i co dziwne kwitną kwiaty. Niedziela jak to niedziela minęła w nudzie, ale udało mi się męża wyciągnąć na spacer no i wieczorem sukces !! zabrał mnie i córkę na basen, w końcu obiecany basen 🙂 było przefajnie, Oliwka się wybawiła, ja trochę kalorii spaliłam, i chcę jeszcze! niestety droga przyjemność ale od czasu do czasu można sobie pozwolić. A jutro idę na fitness, wyciągnęłam koleżankę i nareszcie się trochę poruszam, znalazłam super zajęcia aerobiu obok mojej wioski, ćwiczenia 2 x w tygodniu wtorki i czwartki a co najlepsze bezpłatne 🙂 Takie coś to ja lubię, wcześniej miałam wymówkę bo niestety karnety na siłownię i fitness sporo kosztują ja daleko mam do miasta ale tym razem wymówek nie ma więc idę na przód.

Obrazek

Skomentuj

