z nałogu w nałóg

Od kilku dni nie pale i bardzo dobrze się z tym czuję poza tym że zamiast fajki zachcianki zastępuje mi czekolada 😦 wszystko byłoby ok gdyby nie to że od tygodnia przytyłam ponad 2 kg a to zdecydowanie za dużo. Idą do sklepu wyszukuje sobie coraz to nowszych zastępstw nikotyny. Cukierki, paluszki, czekoladki, żelki, ciasteczka … mój zapas na weekend

Obrazek

nie mogłam się oprzeć Milce która dzisiaj w promocji była za 2,49zł a wiadomo lepiej mieć zapas nie tylko dla siebie ale na niespodziewane wyjście czy dla gości w domu, wiem że one się nie zmarnują. No i Ritter Sport, biała czekolada z chrupiącymi chrupkami mmm… uwielbiam !! ją akurat dostałam w prezencie, bo kto mnie zna wie że białą czekoladę przyjmę zawsze 😀

Po tym fioletowym szaleństwie naszła mnie myśl że pieniądze które wydałabym na papierosy zacznę inwestować w siebie a ogólniej kosmetyki 🙂 a więc podążyłam na dział „do piększenia sie” gdzie w końcu bo długiej nieobecności na sklepowych półkach znalazła się moja ukochana sól do kąpieli. Jest fantastyczna, pachnie nieziemsko, ja akurat wierna jestem „jagódkom”i szczerze to nawet nie wiem czy są inne zapachy tej soli. Sól gruboziarnista, koloryzowana (woda staje się różowa), pięknie pachnie, nie tylko w pojemniczku, ale i w wodzie i na skórze po wyjściu z wanny. Produkowana tylko dla TESCO cena za pojemniczek zresztą bardzo ładny 600gram to cena około 4zł. All About Beauty SPA salt rewelacja Polecam !

Obrazek

Obrazek

One Comment Add yours

  1. Ela pisze:

    Skąd tyle tego nabrałas? Magazynujesz Milki?

Skomentuj

