Oczekiwana paczuszka

Myślałam że tego posta napiszę jutro pod wieczór lub w piątek, jednak ku mojemu zaskoczeniu drogeria EKobieca.pl  postarała się o naprawdę błyskawiczną przesyłkę. Paczkę powinnam dostać dopiero jutro no ale bardzo miło mi jest że już dziś zacznę kuracje przeciw wypadaniu włosów, bo głównie z tego względu złożyłam zamówienie. A więc, to już moje drugie zakupy w sklepie http://www.ekobieca.pl i na pewno nie ostatnie. Ceny niższe niż w innych drogeriach, a jak widać przesyłka błyskawiczna, i do zakupów często miły gratis. Drogerie znalazłam kiedyś przez przypadek i jest ona moim faworytem jeśli chodzi o kosmetyki do makijażu jak i pielęgnacji, poprzez ceny, dostępność no i wszystko mam przywiezione do domu 🙂 Tym razem zakupy zrobiłam ponieważ nie mogłam znaleźć w żadnej stacjonarnej drogerii podkładu Loreal Infallible o odcieniu Golden Beige, i ku mojemu zaskoczeniu znalazł się tu i to w cenie 34,99zł gdzie przeważnie w rossmanie kupowałam go za około 55zł, no i że przyoszczędziłam na podkładzie postanowiłam sobie poprawić humor kolejnymi zakupami. Numerem 2 na mojej liści Must Have były ampułki Radical – kuracja przeciw wypadaniu włosów, posiadam też wcierkę tejże firmy więc myślę że połączenie wszystkich kosmetyków ziołowych w końcu da oczekiwane efekty. Numer 3 należy do następnej kuracji do włosów tym razem na wzmocnienie włosów w fantastycznej cenie 9,50zł kuracja na 14dni. Zdecydowałam się na nią ponieważ Radical służy do wcierania w skórę głowy, a ampułki Marion na same końce także mogę śmiało połączyć jedno z drugim. Następnym elementem jest żel/peeling do ciała marki Eveline Slim Extreme. Uwielbiam kosmetyki tej serii, głównie serum wyszczuplające, termoaktywne itp. Slim Extreme najlepiej spisują się czy aktywnym stylu życia czyli takim jaki mam zamiar zacząć prowadzić 🙂
Numer 5 krem/balsam do twarzy i ciała Verona SPA & Wellnes 4D, jest to liftingujący koncentrat z kwasem hialuronowym. Ciekawa sprawa jak działa spróbujemy, jednak odstrasza mnie trochę zapach. Wypróbowałam go już na twarz i zapach bardzo intensywny magnolia i cashmere, zapach ten jednak kojarzy mi się z czymś lekkim i delikatnym, ale jednak jest męczący. Zobaczymy przy następnym stosowaniu, a zachęciła mnie na nieco cena promocja 5,99zł. Ostatnio kosmetyk to farba do włosów, jeszcze nie na teraz na razie, chcę podreperować włosy ale na wiosnę kiedy skóra nabierze już lekkiej opalenizny kolor Marion „wiśniowa czerwień” spasuje idealnie 🙂 Do farby dostałam w gratisie olejek arganowy, bardzo miły prezent, a jako gratis do całych zakupów otrzymałam zestaw 3 saszetek John Frieda szampon, odzywka i serum, no i oczywiście zniżkę do answer.com i na następne zakupy 5%

Uwielbiam kiedy listonosz przychodzi i wręcza mi paczkę mimo iż wiem dokładnie co się w niej znajduje, jednak jest to takie miłe i pełne adrenaliny oraz uśmiechu i zaskoczenia 🙂 nie uważacie?

Obrazek

Obrazek

Skomentuj

