Jewel Candle

W związku z tym że zbliżają się Walentynki znalazłam fantastyczny pomysł na prezent dla ukochanej czyli dla mnie 🙂

Jewel Candle czy ktoś już o nich słyszał? Są fantastyczne tzn niestety nie miałam okazji ich poczuć, dotknąć zobaczyć na własne oczy ale ślinka mi cieknie na samą myśl o nich. Niestety to trochę kosztuje, ale przed walentynkowym szałem znalazłam promocje.

Świeczka zapachowa Jewel Candle to bardzo cenna niespodzianka dla każdej z nas. Po zapaleniu i stopieniu się wosku w środku znajduje się cudeńko, Srebrny Pierścionek lub do wyboru kolczyki. Wartość biżuterii wewnątrz świeczki waha się od 40 do 1,000zł. Na stronie internetowej można podziwiać jakie to piękności znajdują się wewnątrz. No i co? Nie chciałybyście dostać takiego prezentu? bo ja baaaardzo !

Cena standardowa świeczki 99zł jednak do 28 lutego promocja na 59zł

http://jewelcandle.pl/kategoria-produktu/swieczki-z-pierscionkiem/

Obrazek

Obrazek

Skomentuj

