Gofry :)

Ostatnio jak już kiedyś wspomniałam ograniczam palenie, i robię to naprawdę na maximum ponieważ już 3 dzień bez papierosa, no ale co z tym idzie zachcianki i nerwy. Tym razem po rozmowie córką zachciało nam się gofrów z dżemem. Maszynę mam choć nie używana od 2 lat, przepis wyszukałam w moich tajnych notatkach i wzięłyśmy się do pracy. Gofry wyszły pyszne, mięciutkie, puszyste i dobrze że udało mi się zrobić zdjęcie bo córka i mąż pożarli je w mgnieniu oka i nie nadążałam z wypiekami 🙂

Obrazek

Obrazek

szybki przepis na gofry:

* 2 szklanki mąki

* 2 szklanki mleka

* 2 jajka

* 1/3 szklanki oleju

* 1 łyżeczka proszku do pieczenia

* i szczypta soli (ja dodaje ją do białek przy ubijaniu na pianę)

Wszystkie składniki wymieszać ze sobą, żółtka wrzucić do ciasta, białka ubić, na koniec delikatnie wymieszać ciasto z pianą no i gotowe 🙂

Gofry chyba zostaną moim popisowym daniem 😀

Skomentuj

