Coś na rozgrzanie

Zima ma to do siebie że marzniemy, po powrocie do domu próbujemy się rozgrzać my jak my mamy od tego herbatę, no ale moja córka herbaty nie uznaje. Parę dni temu dało mi się znaleźć całkiem przez przypadek napój rozgrzewający, idealny na tą porę roku. Smak malinowy, wypełniony witaminami. Opakowanie zawiera 10 saszetek do rozpuszczenia (napój z proszku) Smak ma wyśmienity, słodziutki malinowy, pięknie pachnie no i naprawdę rozgrzewa. Vitalisss plus – Gorąca Malinka junior idealna na mroźne dni, w momencie rozgrzewa i smakuje dziecku, i nie tylko dziecku 😛

Opakowanie 10 saszetek cena około 5zł (Biedronka)

Obrazek

Na rozgrzanie córka zażyczyła sobie jeszcze  gorący kisiel. Zawsze kupowałam kisiel duży do zagotowania na ogniu, jednak jak dziecko poprosi to czasem trudno odmówić. Kupiłyśmy kisiel poziomkowy Słodka Chwila od Dr.Oetkera, niestety malinowego nie było :PKisiel jedno porcjowy instant, do przygotowania wystarczy tylko gorąca woda. A więc wsypałam proszek do szklanki, zalałam gorącą wodą, mieszam, mieszam, mieszam i zaczęłam szukać tych kawałków owoców które rzekomo miały znaleźć się w środku hmm.. kolejna podpucha. No nic kisiel smaczny, choć mało poziomkowy, zapach ładny, kolor intensywny, ale kawałków owoców reklamowanych na opakowani brak. Cena wysoka jak na chwileczkę przyjemności, spróbowałam, zobaczyłam i zostanę jednak przy zwykłym kisielu do zagotowania, który jest o pół tańszy, 3 razy większy no i wykarmię nim całą rodzinę 🙂

1 porcja Słodka Chwila Dr.Oetker cena około 1,40zł

Obrazek

Obrazek

 

Skomentuj

