Zima

Zima.. ehh niestety, szczerze to miałam cichą nadzieję że zimy już nie będzie a tu niespodzianka. Lubię zimę, śnieg mróz ale tylko jak siedzę w domu, z gorącą herbatką najlepiej w łóżku 🙂 no ale czasem trzeba wynurzyć nos na zewnątrz. Mróz szczypie w policzki dlatego trzeba się zabezpieczyć, przeważnie używałam zwykłego oliwkowego bardzo tłustego kremu, tej zimy znalazłam krem dla dzieci od Farmony -20 stopni Protect. Krem przeznaczony dla dzieci jednak ja też go używam. Jest rewelacyjny, bardzo gęsty i wydajny, tłusty ale szybko się wchłania. Krem w tubce 75ml cena około 11zł ja wyszukałam go w promocji po 7,99zł w drogerii Natura. Gorąco polecam naprawdę działa nie wiem jak rzeczywiście przy -20 stopniach ale do -15 jest idealny 🙂 wiem bo sama stosuję 🙂

Obrazek

Obrazek

Specjalna receptura, testowana w ekstremalnych warunkach klimatycznych, zawiera naturalny wosk pszczeli, Softening Complex, d-panthenol i filtry UV, które wyjątkowo skutecznie chronią przed silnym mrozem (nawet do -20°C), zimnym wiatrem, oraz gwałtownymi zmianami temperatury. Krem tworzy na powierzchni skóry wzmocnioną barierę ochronną, która zabezpiecza przed odmrożeniem oraz szkodliwym działaniem promieniowania słonecznego. Uodparnia delikatną skórę dziecka na nagłe zmiany temperatury oraz łagodzi podrażnienia i uszkodzenia naskórka spowodowane przez mróz. Wzmacnia funkcje ochronne skór, natłuszcza, odżywia i regeneruje.

A aby umilić sobie zimowe wieczory dzisiaj zapaliłam cudowną świeczkę AirWick Multicolour. Świeczka zmieniająca kolory, moja córka ją uwielbia. Świeca zapachowa, jednak o bardzo delikatnym świeżym aromacie, ale cała zagadka tkwi w diodzie wewnątrz która zmienia kolory z żółtego, przez czerwony, różowy, niebieski fioletowy, a dzieje się to pod wpływem ciepła. Świeca jest piękna i można na nią patrzyć a patrzyć 🙂 Nie znam ceny ponieważ był to prezent

Obrazek

Obrazek

 

 

Skomentuj

