Ulubione buty od Royal_Styl

Dzisiaj co nie co o butach, moich ulubionych 🙂

Gdzie najczęściej kupujecie buty? ja mam swój sprawdzony sklep online a właściwie ulubionego sprzedawce na allegro. Royal_Styl sprzedają buty na każdą okazje, a głównie cenie ich za to że mają mój rozmiar, co niestety nie często się zdarza. Buty kupuję u nich od 2 lat i nie mam powodów do narzekań. Są bardzo ładne wygodne, nie są sezonowe jak to w dzisiejszych czasach bywa, są solidnie wykonane. Ostatnim moim zakupem były sztybety wysadzane ćwiekami za które zapłaciłam 64zł już z wliczoną przesyłką kurierską. Buty że się wyrażę zajebiste, niesamowicie wygodne a co najlepsze bardzo podobne buty znalazłam w sieciówce za 120zł no i co? kolejny plus dla  Royal_Styl

Obrazek

Obrazek

Poprzedniej zimy tj grudzień 2012 kupiłam trepy zimowe ocieplane buty, bardzo wygodne, cieplutkie, nie przemakają, mają idealny bieżnik dzięki któremu tu w moim górzystych stronach twardo stąpam po ziemi. Buty były w użytku całą zimę, tej zimy również im nie odpuszczę i śmiało powiem że nadają się nie tylko na chodzenie po mieście ale i na zimowe wycieczki choćby na stok. Buty są miękkie, efektowne i przykuwają uwagę, zadowolenie w 100% a cena 48zł juz z kosztami wysyłki, chciałam jeszcze identyczne ale w kolorze zielonym ale już z rozmiarem nie utrafiłam więc w zamian wzięłam workery (tak zwane buty Ani z zielonego wzgórza 🙂 które cała wiosnę i jesień przechodziły ze mną pół świata.Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Szczerze polecam sklep użytkownika Royal_Styl jestem bardzo zadowolona butów, są dobrze wykonane, póki co nie trafiłam na bubla, rozmiary mają chyba wszystkie, a ceny jak na taki towar niskie. To nie wszystkie moje zakupy u tego użytkownika i na pewno nie ostatnie już upatrzyłam swoje Must Have na ten sezon 🙂

Obrazek

Obrazek

 

więcej ich ofert znajdziecie na allegro

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=24133465

Skomentuj

