Radical do włosów osłabionych i wypadających

Dziś kilka słów o kosmetykach do pielęgnacji włosów RADICAL. Niestety mam bardzo słabe i cienkie włosy z tendencją do wypadania, stosowałam „wcierki” w ampułkach z Yves Roche, jednak nie do końca byłam z nich zadowolona. Teraz postanowiłam wypróbować coś tańszego, ziołowego i naszego Polskiego. Radical odżywka wzmacniająco-regenerująca do włosów osłabionych i wypadających. stosuje się ją na umyte włosy i niewielką ilośc płynu wciera w skórę głowy. Stosuje ją dopiero 2 tygodnie ale jestem zadowolona ponieważ włosy są delikatniejsze, i zdecydowanie nawilżone. Do tego po umyciu i przed czesaniem włosy spryskuje mgiełką wzmacniającą z tej samej serii, w połączeniu dają idealny efekt. Włosy nie puszą się ale wyglądają zdrowo, są miękkie i naturalnie błyszczą. Włosy lecą jak leciały poprawy jeszcze nie widzę ale myślę że to za krótki okres czasu aby zobaczyć efekty.

Farmona firma produkującą serię Radical ma duży wachlarz produktów, jest to dobra firma a w swojej ofercie ma niesamowite kosmetyki szczególnie do kąpieli które pachną nieziemsko i bajkowo, ale to w innym poście 🙂

Odżywka w płynie Radicla opakowanie 100ml kupiłam po promocji cena 7,99zł z drogerii Hebe

Mgiełka wzmacniająca 200ml również w promocji 5,99zł również w Hebe

Obrazek

Jak już o pielęgnacji zaczęłam przedstawie jeszcze jeden kosmetyk z którego jestem bardzo zadowolona, i nie ominę tego że jest on wygraną w konkursie w jakim jakiś czas temu wzięłam udział na stronie rossnet.pl

Płyn do demakijażu firmy BOURJOIS. Jest niesamowity, idealnie zmywa makijaż, cenię go szczególnie za to jak pozbywa się tuszu i kredki z oczu. Przy innych płynach do demakijażu zawsze musiałam poprawiać zmywanie żelem lub mydłem, a tu idealnie zmywa wszystko ! Jest bezwonny, nie podrażnia skóry, jest bardzo delikatny jak dla mnie numer 1.

Obrazek

Skomentuj

