Nivea przyjaciel kobiety cz. II

Wczoraj opisałam krem Nivea aqua effect na noc, a dzisiaj polecam Wam odpowiednik tego kremu lecz na dzień. NIVEA aqua effect Odświeżający krem na dzień z filtrem UV, jest idealny dla skóry normalnej oraz mieszanej. Idealnie nawilża w ciągu dnia, odświeża skórę i mam wrażenie że delikatnie matuje ponieważ skóra twarzy nie świeci się i nie przetłuszcza, jak dla mnie jest rewelacyjny.

Skóra normalna i mieszana wymaga specjalnej pielęgnacji i witamin, aby była świeża, gładka i piękna przez cały dzień.
Krem na dzień wzbogacony w witaminę E i Hydra IQ:
– zapewnia głębokie nawilżenie,
– dzięki filtrom UV pomaga chronić skórę przed działaniem promieni słonecznych,
– odświeża skórę, dzięki swojej lekkiej formule,
– formuła z witaminą E chroni skórę przed wpływem czynników zewnętrznych.
Skóra jest intensywnie nawilżona i odświeżona, wygląda zdrowo i pięknie.

Cena za słoiczek 50ml około 18 zł mi udało się go zdobyć w promocji w TESCO za 8,99zł

Image

Image

Image

Od dłuższego czasu jestem osobą bez pracy jednak pracuję w domu jako mama i żona na pełny etat. Siedząc w domu niestety można nabawić się depresji szczególnie gdy nie ma się konkretnego zajęcia, dzień mija bez planu i zorganizowania. Aby nie zwariować wyszukuję sobie różnych zajęć, szukam w sobie nowych pasji i biegnę na przód. Kiedy byłam „panienką” uwielbiałam być wszędzie, nie było mnie w domu, biegałam po mieście robiłam różne rzeczy, uprawiałam sporty, chodziłam po górach, spotykałam się ze znajomymi, chodziłam do kina, na basen, koncerty wyszukiwałam wszystkiego co dzieję się w mieście, no ale niestety macierzyństwo w pewnym stopniu ogranicza. No ale teraz kiedy córka podrosła jest coraz bardziej samodzielna czas zając się na nowo sobą. Dawniej marzyłam o byciu kosmetyczką jednak zawsze uważałam że na naukę mam jeszcze czas – trzeba się wyszaleć, teraz widzę że mogłam zrobić wiele ale wszystko przeleciało mi między palcami. Mam 27 lat i dopiero teraz widzę że nadchodzi mój czas. Mam plan zapisać się do szkoły kierunek kosmetyka. Interesuje mnie kosmetyka pielęgnacyjna, no ale nie powiem również lubię stylizować, malować się jednak tylko w domu dla samej siebie. Wyszukuję często jakiś inspiracji w gazetach kolorowych jak i w internecie i próbuje tricków na sobie. Parę lat temu od siostry na mikołaja dostałam zestaw pędzli, dzięki którym mam chęć i narzędzia do pracy. 32 sztuki w pięknym etui to marzenie każdej niedoszłej kosmetyczki. Uwielbiam zabawę z nimi, korzystanie z nich sprawia mi radość i wzbudza jeszcze większe zainteresowanie tematem make upu. Myślę że moja pasja rozwinie się na tyle że jednak pójdę do szkoły kształcić się w tym kierunku, bo najważniejsze jest przecież rozwijać swoje pasje i samą siebie, oraz robić to co sprawia nam radość 🙂

Image

Image

Image

Image

Skomentuj

