Nivea przyjaciel kobiety

Uwielbiam kosmetyki marki NIVEA, dzisiaj mam Wam do polecenia Nivea aqua effect Regenerujący krem na noc. Od kilka tygodni go stosuje i jestem bardzo ale to naprawdę bardzo zadowolona. Przeróżne kremy na noc używałam ale z tego szybko nie zrezygnuję. Ma fantastyczną konsystencje jest bardzo wydajny i rewelacyjne nawilża skórę. Nie jest tłusty co jest wielkim plusem, regeneruje skórę, nie podrażnia jej. Kupiłam go całkiem przypadkiem w przypływie chwili razem z odpowiednikiem kremu na dzień.

Opakowanie 50ml cena około 15zł jednak mi udało się go kupić na promocji w Tesco za 8,99zł

Krem na noc wzbogacony w witaminę E i Hydra IQ:
– zapewnia głębokie nawilżenie,
– wspiera proces regeneracji skóry nocą, dzięki swojej pielęgnującej formule z prowitaminą B5,
– pielęgnująca formuła z witaminą E sprawia, że Twoja skóra nad ranem jest wypoczęta i świeża.
Skóra jest intensywnie nawilżona i zregenerowana, wygląda zdrowo i pięknie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

 

Skomentuj

