Fit Now !

Dziś rano poczułam że to jest ten dzień że to właśnie dziś 🙂 Siedzę w domu bez pracy, nie mam zbyt duża na głowie, oczywiście nie licząc całego domu i rodziny, no ale nie powiem w ciągu dnia nuda, z nudów jedzenie, podjadanie, przekąszanie, czekoladki, chipsy, cukierki, frytki itp itd.

DOŚĆ !

* Na śniadanie kawa i musli z jogurtem mniam!(ostatnimi tygodniami a nawet miesiącami unikałam śniadania, pierwszy posiłek miałam na obiad)

Image

* Drugie śniadanie pomarańcza

* A na obiadek mmm… kasza gryczana z pieczarkami i brokułami podsmażone na jogurcie naturalnym z odrobiną ziarenek smaku

Image

Image

 

Póki co po 3 posiłkach został mi jeszcze podwieczorek i kolacja. Co zjem?! hmm… może sałatka owocowa, a później serek wiejski z pomidorem i jajkiem? jeszcze zobaczymy na co przyjdzie ochota, póki co zbieram się do ćwiczeń.

Plan na dziś -> Ewa Chodakowska

* 30minut Skalpel 2 mój ulubiony z krzesłem

* 15minut trening z gwiazdami (ja lubię z Karoliną Malinowską ćwiczenia głównie na partie brzucha)

* no i A6W niestety jak to przeważnie bywało pierwsze podejście przerwałam na dniu 8 a dziś zaczynami od nowa

Obawiam się że ten zapał szybko minie ale poprosiłam męża aby tym razem czuwał nade mną i pchał do przodu, żeby kopnął w dupsko gdybym chciała przerwać ćwiczenia. Może pomoże, póki co dobrze sprawuje się w pilnowaniu mojej diety 🙂

Image

 

 

 

Skomentuj

