Stop Pot !

Dzisiaj chciałam Wam polecić coś przeciw poceniu. Ja niestety mam problem z nadmiernym potem więc skusiłam się wypróbować Etiaxil oraz Ałun.

Image

Etiaxil – zaawansowany regulator pocenia, roll on pod pachy. Idealne na wielkie wyjścia, na wieczór posmarować jak dezodorantem pachy, a rano zmyć kosmetyk i wysuszyć, spokój z poceniem mamy na 3-4 dni. Jestem z niego bardzo zadowolona, szczególnie kiedy wychodzę na jakieś większe wyjścia wtedy mam pewność że nie pojawią mi się mokre plamy pod pachami. Etiaxil ma bardzo intensywny zapach, i najlepiej stosować go 2 dni po depilacji. Na własnej skórze przekonałam się że lepiej stosować się do zaleceń z ulotki ponieważ cała noc nie przespałam ponieważ środek mocno podrażnił skórę. Opakowanie wystarcza na kilka miesięcy przy regularnym stosowaniu (2-3 razy w tygodniu) ma on wodną konsystencje. Po zaaplikowaniu można również używać w celu odświeżenia swoich ulubionych dezodorantów, ja używam Ałun – naturalny kryształ górski który ma właściwości bakteriobójcze, zmniejsza potliwość oraz łagodzi stany zapalne. Ałun to kosmetyk ekologiczny w 100% naturalny. Jest w postaci twardej jak to kryształ, jest on niesamowicie wydajny nie ściera się szybko. Opakowanie 60gram starczy na około 4 lata, przed aplikacja wystarczy go namoczyć pod strumieniem wody, następnie pocierać mokrym kryształem pachy i poczekać do wyschnięcia. W ciągu dnia hamuje przykre zapachy i tamuje wydzielanie potu, jest on bezzapachowy także polecane jest jak przy etiaxilu użycie dla odświeżenia zwykłego zapachowego dezodorantu. Ałun stosować codziennie.

Image

Etiaxil cena za opakowanie 12,5ml to między 30zł a nawet 50zł dostępna w aptekach.

Image

Ałun 60gram kupiłam na allegro w cenie 14zł (+oczywiście przesyłka) ale myślę że w sklepach z kosmetykami naturalnymi też będzie dostępny.

Szczerze polecam oba kosmetyki, bardzo pomagają przy nadmiernym poceniu, pozostawiają skórę świeżą, suchą i bez przykrego zapachu.

Skomentuj

