StyleFruits

Jako fanka i poszukiwaczka ciekawych konkursów znalazłam idealny dla mnie ! na stronie stylefruits.pl jest konkurs na zimowe stylizacje, i oczywiście wzięłam w nim udział 🙂 Utworzyłam stylizacje idealne odzwierciedlającą mój styl. Nie ukrywam że byłabym niezmiernie wdzięczna za oddanie na nią głosów w postaci 5 gwiazdek 🙂 Oddawać głosy można na stronie –> http://www.stylefruits.pl/imprezowe-gra-kolorow/o4556

a oto moje dzieło

Obrazek

One Comment Add yours

  1. hardaska pisze:

    Fajna stylizacja. Pozdrawiam Bea

Skomentuj

