Totalne szaleństwo !

Dzisiaj zaszalałam ale pozytywnie bo dużo gotówki nie wydałam miałam przy sobie jedynie 100zł no i kilka voucherów, kuponów zniżkowych i bony 🙂 Mąż przytaknął ze mną wspólnie że na takie zakupy możemy chodzić. Z 100zł w portfelu zostało mi jeszcze około 40 i to się nazywa oszczędność. W pierwszej kolejności wybraliśmy się na zakupy domowe do Tesco a to z tego względu że za zakupy dostaję punkty które później zostają zamienione na bony towarowe, a że zbierałam je przez jakieś pół roku za zakupy warte 60 kilka złotych zapłaciłam 10zł 🙂

Następnie przeszliśmy do Deichmanna no bo przecież mam moją wygraną, nie nastawiałam się na zakupy chciałam jedynie zobaczyć co jest ale zobaczyłam buciki NIKE cudne idealne do biegania więc chciałam pobiec do kasy ale przed moimi oczami stanął wielki plakat z napisem „Kup 2 pary butów a trzecią dostaniesz gratis” a więc wypatrzyłam dla męża piękne zielone adidasy które też wpadły mu w oko, no i co? trzecia para gratis trzeba wykorzystać okazje ! dla córki również znalazłam idealne buciki Nike. Wykorzystując bony i super wyprzedaż za 3 pary butów zapłaciłam 18zł To się nazywa okazja 🙂

Obrazek

Przechodząc po galerii wpadłam w zakupowy szał następnym moim punktem był sklep C&A, tam też pozwoliłam sobie na małe szaleństwo bo jak zaoszczędziłam na zakupach domowych, buty wprowadziły mnie w miły nastrój a spódniczka za którą chodziłam długi czas została przeceniona z 44,90zł na 12,90zł nie mogłam się opanować, a że do spódniczki znalazłam koszule jeansowa CLOCKHOUSE z 64,90zł przeceniona na 27,90zł okazji nie można przepuścić. Gdyby nie córka która szalał po sklepie i stopowała mnie w zakupach na pewno upolowałabym jeszcze coś ciekawego. Idą co samochodu z pełnymi siatami minęłam KappAhl, dobrze że przypomniałam sobie o bonie rabatowym który dostałam przy poprzednich zakupach i wyhaczyłam spodnie z zniżką z 79,90zł na 30zł a do tego mój 20% rabat za neonowe jeansowe spodnie zapłaciłam 24zł.

Obrazek

ObrazekObrazek

Obrazek

 

Jestem niesamowicie szczęśliwa z zakupów, bardzo miło zaczął mi się Nowy Rok, no i fajnie że z kimś mogę dzielić swoją radość, chodzi mi głównie o Was moich czytelników. Cieszę się że ktoś tu zagląda, od dawna zanosiłam się z myślą o założeniu bloga, od dawna bo już kilka lat, no ale w końcu robię to co chciałam i już nikt mnie nie powstrzyma. A teraz muszę zacząć działać podreperować budżet wystawiając nowe aukcje na allegro. Mam zasadę – kupując coś nowego oddaj coś starego 🙂 a więc staram się nie mieć przepychu w szafie bo ciuchy niestety wypływają mi już z szaf a i tak w większości niestety nie chodzę. Tak więc zasada zasadą i trzeba się jej trzymać 🙂

One Comment Add yours

  1. kasiatestuje pisze:

    Nie ma to jak udane zakupy.:)

Skomentuj

