13 ale to tylko poniedziałek

Tak się przyjęło że 13 to pechowy, ale dla mnie odwrotnie ! Dziś dostałam fantastyczną przesyłkę na którą czekałam z niecierpliwością. Kilka dni temu dostałam uroczego meila z gratulacjami od firmy Deichamnn która w ramach wygranej w konkursie przesłała mi 2 bony po 100zł na zakupy w sklepie. Bony ważne do końca 2014 roku także poszaleję na wiosnę i lato chyba że skuszę się na teraźniejsze wyprzedaże 🙂 i w sumie to chyba bardziej realne bo po ostatnich zakupach dostałam rabaty do KappAhla które też nie mogą się zmarnować. Hmm… tak chyba w tygodniu wezmę dzień wolnego od opieki nad córką i dam porwać się w zakupowy szał 😀

Image

No to z poniedziałku tyle, choć nie ukrywam że czekam na jeszcze jedną ale tym razem wielką paczkę 🙂 jak wpadnie w moje ręce na pewno się pochwalę.

Wczoraj odsypiałam wesele, było fantastycznie nawet nie sądziłam że tak dobrze będę się bawiła. Jak obiecał mąż przetańczyliśmy całą noc, wybawiłam się jak nigdy i za to mu bardzo dziękuję. Niestety musieliśmy tańce zakończyć zaraz po 1bo daleka droga do domu przed nami, ale i tak zabawę uważam że udaną i to bardzo.

Image

One Comment Add yours

  1. kasiatestuje pisze:

    Gratuluję 🙂 Teraz jest wyprzedaż i ciężko o ładne buty w odpowiednim rozmiarze.Poczekaj na nową kolekcję 🙂

Skomentuj

