Big Love

Wczoraj wieczorem oglądałam film Big Love reżyserki Barbary Białowąs, nie byłam do końca przekonana co do tej polskiej produkcji bo ostatnimi czasy polskie kino wydawało filmy które nie nadawały się do oglądania i tym bardziej do polecenia. Jednak od samego początku film wciągnął mnie bezgranicznie, a co najlepsze od wczoraj nie może wyjść mi z głowy. Niesamowita historia wielkiej toksycznej miłości, która długo po obejrzeniu filmu zapada w pamięć. Takie filmy lubię, w których coś się dzieję, aktorzy grają naprawdę genialnie a co najważniejsze fabuła nie wychodzi z głowy. Serdecznie polecam ten film każdemu, choć jak wiadomo nie wszyscy muszą być tak zachwyceni jak ja 🙂

Image

Skomentuj

