przygotowanie na bal :)

Jutro przed południem wyjeżdżam pod Kraków na wesele. Już dziś małe przygotowania bo jutro nie na wszystko będzie czas. Sukienkę mam w kolorze granatu stąd też wybrałam lakier do paznokci w podobnym odcieniu. Na szczęście zaopatrzyłam się w niego już jakiś czas temu więc miałam go pod ręką kolor idealnie dopasował się do kreacji. Lakier firmy AVON odcień Blue Flare, lekko połyskuje, ładnie rozprowadza się na paznokciu jednak nie jest do końca trwały, ponieważ zaraz przy kąpieli lekko poodpryskiwał więc nie ominie mnie jutro poprawka manicure.

Image

Dzisiaj robiłam również makijaż próbny, dodatki będę miała w kolorze złota więc i na makijaż chciałam postawić w tym odcieniu. Dzięki moim przyjaciółką bo wiedzą co lubię mam fantastyczne cienie do powiek. Odcienie złota, mieniące się w świetle, jednak nie robią wielkiego błysku, a delikatnie rozświetlają oko. Cienie firmy ASTOR Eye Artist nr 110 Sahara Gold. Jak sama nazwa wskazuje odcienie Sahary 🙂 Cienie wyglądają przepięknie i na oczach również robią wielkie WOW! z tyłu na pudełeczku ściągawka jak prawidłowo wymalować i rozcieniować oczko, fajnie pokazane a ściągawka bardzo przydatna jeżeli ktoś tak jak ja maluje się tylko od czasu do czasu. Jednak tuszu używam co dzień i bardzo sobie chwalę maskarę Astor Big&Beautiful  Lovely Doll. Jak dla mnie numer 1. Mocno tuszuje rzęsy nie sklejając ich, a dzięki specjalnej szczoteczce idealnie tuszuje rzęsy w kącikach i na dole. Jedynym minusem jest zbyt twarda szczoteczka ale szybko da się do niej przyzwyczaić po pierwszym szturchnięciu w oko 🙂

Image

Image

Image

Po tych przygotowaniach wiem że będę przepiękna 🙂 więc teraz relax wyłożenie nóg na ścianę bo mąż obiecał że przetańczymy całą noc, a więc trzymam go za słowo, a nogi w górze oparte na ścianie, takie ponoć są zalecenia aby nogi wytrzymały długie balety. Ile w tym prawny chyba nikt nie wie ale przyjemnie jest patrzeć na świat do góry nogami 🙂

Póki co słodkich snów i dobranoc.

Skomentuj

