Pomarańczowa rewolucja :)

Przeglądając dzisiaj różne strony internetowe, natknęłam się na ciekawy zabieg domowy, a raczej maseczkę antycellulitową. Zaciekawiła mnie ponieważ jest jak to się mówi eko bo wykonana w domu bez zbędnej chemii i składniki są dobrane tak że może być to przełom z walce z skórką pomarańczową.

Maseczka składa się z :

4 łyżek rozpuszczalnej kawy

2 łyżek oliwy z oliwek

4 łyżek cynamonu

4 łyżek spirytusu

Zmieszajcie ze sobą wszystkie składniki i nałóżcie maseczkę na obszar zaatakowany cellulitem. Następnie mocno wetrzyjcie ją w skórę i owiń folią aluminiową (dla zwiększonego efektu, możesz nałożyć rajstopy). Maseczkę kawową zmywamy chłodną wodą po upływie 15-20 minut.

Maska bardzo interesujące, choć z reguły nie napałam jakąś większą energią na spotkane przez mnie w internecie maski, maseczki kremy itp eksperymenty robione w domu nie są dla mnie jednak to przyciągnęło moją uwagę i może nie dziś ale w najbliższych dniach wypróbuje ją. 🙂

Image

Image

Skomentuj

