SALE % SALE % SALE

Wczoraj wybrałam się do galerii w poszukiwaniu sukienki na wesele które jest już w sobotę. Niestety jak to zawsze ze mną bywa wszystko na ostatnią chwilę. Całe szczęście że są wyprzedaże, ta atmosfera mi się udzieliła 🙂 I love Shopping 😀

Sukienkę kupiłam w H&M jest śliczna granatowa z wycięciem na dekolcie cena 60zł

Obrazek

Obrazek

już w przymierzalni widziałam się w tej sukience i złotych dodatkach które kupiłam w Centro. gdzie za kolczyki, naszyjnik oraz opaskę do włosów zapłaciłam jedynie 14zł

Obrazek

Za radości że kreacja weselna wraz z dodatkami nie szczypnęła mnie mocno po kieszeni na podsumowanie dobrych zakupów w Pepco kupiłam torbę o której marzyłam od dość dawna a tu niespodzianka przecena na 9,99zł

Obrazek

Obrazek

Zakupu uważam za bardzo udane, no i oczywiście nie zapomniałam o kosmetykach 🙂 W sieci znalazłam drogerie ekobieca.pl, duży wybór kosmetyków, a cena malutka także każdemu polecam ceny są naprawdę dużo niższe niż np w Rossmanie jeżeli patrzymy na kosmetyki kolorowe.

Obrazek

Obrazek

Jakiś czas temu kiedy zaczął się szał wyprzedaży wstąpiłam na stronę empik gdzie znalazłam nieziemskie ramki na zdjęcia, korciło mnie długo i zastanawiałam się nad zakupem kiedy wpadłam na pomysł użycia w końcu karty PAYBACK na którą zbierałam punkty parę lat a właściwie nie wiedziałam do końca po co 🙂 na stronie EMPIK jest opcja zapłać punktami także ramki i pucharek który już oczami wyobraźni widziałam na swojej komodzie wypełniony kosmetykami dostałam praktycznie za darmo zapłaciłam tylko 8zł za przesyłkę 🙂 takie zakupy to ja lubię. Pochwalić się muszę że odkąd urodziłam moją już 3 i pół letnią córkę stałam się bardziej oszczędna i łapie każdą okazję przy której mogę coś dostać, nie płacić, zdobyć wygrać 😀 a nie ukrywam jestem w tym dobra 🙂

Obrazek

Skomentuj

