Kawusia C.D.

Zrobiłam wczoraj dla siebie taki mini test kawy piankowej Latte jedno porcjowe firmy Mokate. Uwielbiam nowości, testowanie nowych produktów to moje hobby a kawę uwielbiam więc dla mnie to sama przyjemność. Latte od Mokate znajduje się w dwóch torebeczkach. W jednej mleko w drugiej kawa, chwila przyjemności łatwa do przygotowania. Mleko zalewamy gorącą wodą do 3/4 szklanki, trzeba mocno wymieszać aby zbić grudki, ja używam mini trzepaczki do ubijania jajek 🙂 wtedy mam pewność że mleko będzie idealnie zrobione, w osobnej literatce zalewam kawę (nie dużą ilością wody-jak do espresso), którą później delikatnie przelewam do wysokiej szklanki z wcześniej zrobionym mlekiem. Kawa ma bardzo mocny aromat, ale po wymieszaniu z mlekiem zapach jest mniej intensywny. Kiedy moje Latte gotowe pozostaje tylko delektować się słodkawym smakiem delikatnej kawy.

Cena za porcje wychodzi około 2-2,50zł dla urozmaicenia sobie dnia jak najbardziej jednak tylko od czasu do czasu, jak dla mnie Latte jest za słodkie przez to mleczko, ja od dłuższego czasu nie używam cukru stąd przyzwyczaiłam się do mocnej kawy, jednak raz na jakiś czas miła odmiana.

Image

Image

Skomentuj

