Beauty Day

Dzisiejszy dzień, wieczór jak i noc spędzam sama. Mąż wyjechał do znajomego także mam dla siebie cały dzień. Na początek wzięłam się za porządki. Posegregowałam w końcu swoją biżuterię która plątała się po całym domu, w każdym zakamarku. Starą nie potrzebną już półeczkę na przyprawy wzięłam z kuchni i wykorzystałam na swoje potrzeby. Zawsze przed większą imprezą czuję się nie dokońca zebrana bo zawsze brakuje mi bransoletki, wisiora, naszyjnika czy zegarka, wszystko co potrzebne znajduje po fakcie. Teraz wszystko mam w jednym miejscu, na wyciągnięcie ręki 🙂

Image

po porządkach czyli za niedługą chwilkę uciekam do wanny, wypluskać się i zrelaksować w wannie pełnej piany 🙂 organizuje jednoosobowe BeautyDay Party

Dzisiaj stawiam na nogi – szczególna pielęgnacja

Zima zimą jednak trzeba zadbać o to co chowamy w skarpetach. Kupiłam jednorazową maseczkę-serum wraz z peelingiem w drugiej saszetce od Perfecta serii SPA. Już kiedyś używałam tego kosmetyku, jest naprawdę rewelacyjny, peeling ładnie wygładza stopy, a serum zmiękcza do tego pięknie pachnie, jednak przed peelingiem moczę stopy w specjalnej soli do stóp w której stópki odpoczywają 🙂

Wyższe partie nóg potraktuję pianką w żelu Venus. Cenię sobie te kosmetyki ponieważ są wygodne w użyciu, nie wysuszają skóry i można go używać na sucho co w lecie zaraz przed wyskoczeniem w bikini świetnie się sprawdza. Na koniec balsam Garnier Intensywnie pielęgnujący. Jest to rewelacyjny kosmetyk firmy którą uwielbiam. A balsam pochwalę się dostałam jako prezent od firmy za zakup i opinię o innych kosmetykach tejże marki. Po depilacji i nawilżeniu, oraz pielęgnacji stóp na noc nakładam krem Exclusive cosmetic. Jest to produkt przeciwgrzybiczny, nie znaczy to że walczę z chorobą ale chronię się przed nią. Krem ma delikatny zapach, fajna konsystencję i jest wydajny. Używam go raz na jakiś czas głównie przed i po planowanym wyjściem na basen.

Image

BeautyDay Party w moim wykonaniu nie tylko wiąże się z pielęgnacją stóp ale całego ciała 🙂

W wannie relaksować się będę przy żelu pod prysznic od Yves Rocher zapach palonej kawy mmm… przy nim odpływam, bardzo aromatyczny zapach słodkiej kawy. Boczki i pomarańczową skórę zwalczać będę scrubem Perfect Body od Oriflame. Jest fantastyczny używam go już 4 lata i chyba nigdy nie zrezygnuje. Mocno drapie, rozgrzewa, nawilża i rzeczywiście działa !! Ostatnio dostałam od siostry szampon z Avon Advance Techniques, szampon bardzo dobry szczególnie gdy stosuje się go z odpowiadającą mu odżywką która niestety mi się skończyła, ale zakupiłam maskę od niedawana reklamowaną w TV Garnier Fructis Goodbye Damage. Maska rewelacyjna, już po pierwszym stosowaniu na swoich włosach zauważyłam że są delikatniejsze, i mniej wysuszone. Maskę trzyma się około 3 minut po czym należy spłukać, a w tym czasie nakładam na twarz peeling od Nivea All-in-one. Peeling razem z maską, po której moja twarz jest gładziutka jak pupcia niemowlaka. Po wszystkich czynnościach upiększających na koniec nakładam na włosy ocet malinowy od Yves Rocher, następny wynalazek z którego łatwo nie zrezygnuje. Ocet ma działanie nabłyszczające na włosy. Po myciu wmasowuje się go we włosy a po chwili spłukuje. Ma niesamowicie piękny malinowy zapach.

Image

Na koniec mojego małego pięknego Party typowy babki wieczór przy filmach i z czymś słodkim 🙂 Staram się rzucić palenie więc zamiast papierosów ostatnio dogadzam sobie słodkościami. Wczoraj trafiłam na promocje moich ukochanych czekoladek Baron -Delicadore o smaku kokosowym, oraz Tublerone, niestety rzucając palenie za bardzo sobie dogadzam ale dzisiaj w ramach samotnego wieczoru mogę sobie wybaczyć 🙂 oczywiście po wykonaniu dwóch ćwiczeń z A6W bo dziś już 4 dzień.

Image

Image

Skomentuj

