Nowy rok, nowe postanowienia i pomysły

Pierwszy dzień roku, tym razem mój mąż wpadł na pomysł aby znów i tym razem do końca zacząć A6W. Wielokrotnie zaczynałam, czasem udało mi się wciągnąć w ćwiczenia męża ale wymiękałam po tygodniu czasem dwóch, on po 2 dniach 🙂

Dzisiaj już pierwszy trening mam za sobą, a dla niewtajemniczonych ściągawka.

Image

 

2 Comments Add yours

  1. Aggie S pisze:

    Też kiedyś tego próbowałam i wytrzymałam tydzień :)))

  2. kasiatestuje pisze:

    Za leniwa jestem na takie ćwiczenia ,Wolę chodzić po górach i jazdę na nartach.

Skomentuj

