Face&Look Box

Od dłuższego czasu zastanawiałam się czy nie zainwestować w GlossyBox lub ShinyBox ponieważ uwielbiam kosmetyki, nowości i czuje powołaniu w polecaniu superproduktów dalej. Wyżej wymienione pudełeczka są już bardzo dobrze znane wśród internautek i blogerek, także wynalazłam coś nowego czyli Face&Look Box. Jest to mój pierwszy tego typu zakup, i muszę powiedzieć że jestem mega zadowolona. Face&Look Box kosztowało mniej niż Glossy czy Shiny, wyniosło mnie 39,99zł a przesyłka wliczona w cenę. Dzisiaj zawitał do mnie kurier wręczając cudowne białe pudełeczko, a w środku mnóstwo kosmetyków kolorowych, idealnych na dzisiejszego Sylwestra. Face&Look Box krył w sobie kosmetyki firmy Verona z serii INGRID.

1. Podkład Ideal Face, naprawdę dobry podkład kryjący i matujący kolor Opalony. Rewelacyjna formuła delikatnie rozprowadza się na twarzy, jak długo zostaje idealny? Przetestuje i dam znać 🙂

2. Puder prasowany o pięknym delikatnym zapachu, kolorze cielistym, matujący.

3. Róż do policzków Satin Touch, naprawdę delikatny i nadaje naturalny odcień rumieńca.

4. Puder w kulkach dający delikatny połysk co idealnie wykańcza cały make up.

5. Cień do powiek w kolorze rudawo-fioletowym, ciężki do opisana ale wydaje mi się że to kolor przewodnia nadchodzących trendów w makijażu. na powiekach bardzo delikatny, lekko połyskujący i nadaje charakterku.

6. Czarna kredka do oczu, a na końcu kredki gąbeczka do rozmazywania linii. Idealne połączenia.

7. Niesamowity tusz do rzęs! Kolor czarny, szczoteczka taka jaką lubię najbardziej prosta i twarda. ale opakowanie urzekło mnie najbardziej. Tuba w kolorze srebrnym jak lusterko, a na niej czarne koronki i motyle jak w trójwymiarze wyklejone gdzieniegdzie satyna, przepiękny widok :P)

8. Lakier do paznokci matowy w kolorze słodkiego różu

9. Lakier w kolorze czarnym z delikatnym połyskiem.

Jak widać 9 kosmetyków kolorowych, czyli podstawa każdej kobiety za jedynie 39,99zł Jestem bardzo zadowolona. Poczekam na kolejnego Boxa kto wie może zostanę ich subskrybentką. Póki co pudełko oceniam na 6 tak jak wszystkie kosmetyki znajdujące się w nim.

Image

Image

Image

Image

a i jeszcze chciałam pochwalić się moim menu na dzisiejszego rodzinnego Sylwestra w domu

oto moje własnoręcznie wykonane sushi z łososia …  mniam

jestem z siebie dumna 🙂

Image

Image

2 Comments Add yours

  1. kasiatestuje pisze:

    Gratuluję,Wygląda przepysznie.:)

  2. Ela pisze:

    Nie chwaliłaś się nic tym sushi. Wygląda super smacznie mmm

Skomentuj

