Ostatni poniedziałek tego roku :)

Dziś zwyczajny nudny dzień. Czas się wlecze, wszyscy wokół przejęci jutrzejszym sylwestrem, imprezą, strojami, zakupami… a ja świętuje w domu z córką i mężem przed telewizorem.

Przed wejściem w Nowy Rok pasuje pozamykać i po zakańczać to co niedokończone by w nowym roku wejść z pustymi rękami, ale nie chodzi mi o portfel 🙂

Mi się udało dzisiaj pozamykać i poukładać pewne działy, między innymi allegro które było zaniedbane ostatnimi czasy przez świąteczną gorączkę, święta, i po świątecznym lenistwie. Paczki popakowane, spisane, i na koniec wysłane, a że udało mi się co nie co zarobić na wyprzedaży mojej szafy zamówiłam w końcu nową prostownice. Starej stuka już 7 rok także odsyłam ją na wolne. Kupiłam prostownice firmy BABYLISS, moja ulubiona firma jeżeli chodzi o sprzęt szczególnie do stylizacji włosów.

Prostownica z ceramicznymi płytkami, w fantastycznym kolorze, no i przede wszystkim działa bez zarzutów 🙂 Firma BABYLISS znów spisała się na 5!

Obrazek

Obrazek

Dzisiaj również dostałam oczekiwane przez mnie próbki kremów do twarzy firmy TOŁPA. Na stronie dla nowego użytkownika który zarejestruje się na stronie do zamówienia 5 rodzai próbek w saszetce po 2ml za jedyne 0,01zł. Zamówiłam coś dla siebie i dla męża, przesyłka wyniosła mnie 0,96zł także próbki za 1,01zł. Firma TOŁPA to bardzo dobra i ceniona marka, kosmetyki są drogie także warto za ta 1 złotówkę wypróbować ich i zobaczyć że warto czasem w siebie zainwestować 🙂

Obrazek

Ostatni poniedziałek tego roku ..

czas aby wziąć się w garść, spisać postanowienia na nowy 2014 rok, uporządkować wokół siebie, w domu i głowie i z pozytywnym nastawieniem rozpocząć kolejny rok życia. Ja porządkuje, i pozytywnie nastrajam się w rytmie Cin Cin uwielbiam i polecam. Tym razem Lemon Cini, w moim wykonaniu po brzegi wypełnione lodem z plasterkami cytryny i odrobiną wody mineralnej.

Obrazek

Skomentuj

