Poświąteczny spacer

SPÓŹNIONY POST

W piątek aby zrelaksować się trochę po świętach wybrałam się z siostrą na miasto aby pospacerować i rozglądnąć się za sukienką bo 11 stycznia jadę na wesele. Pojechałyśmy do galerii Gemini w Tarnowie gdzie niestety nie zrelaksowałam się a byłam bardziej spięta bo nie wiedziałam że tyle ludzi wybierze się na zakupy, ludzi pełno ciężko się przecisnąć bo nie wiedziałam a rozpoczęły się wyprzedaże. Zwiedziłam pełno sklepów i niestety nie trafiłam na żadną odpowiednią sukienkę ale w ramach pocieszenie w KappAhlu kupiłam cudowne spodnie. Udało mi się je „upolować” na wyprzedaży gdzie z 169zł były przecenione na 60zł a dzięki karcie stałego klienta naliczono mi jeszcze -20% i zapłaciłam za nie jedynie 48zł. Nie ukrywam że bardzo się ucieszyłam i przy kasie otrzymałam kolejne karty zniżkowe na następne zakupy 🙂

Image

Image

Skomentuj

